BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 8 May 2011

AKU ADALAH AKU

“I am Me. In all the world, there is no one else exactly like me. Everything that comes out of me is authentically mine, because I alone chose it "

Aku mungkin memang tak pandai bermain kata,so hell yeah entri aku di blog ni tak lepas ujian kualiti oleh mana-mana jabatan.So to my only follower for now Amierah-comel-yang-baik-hati-buatkan-blog-untuk-aku , don`t expect too much from me.EKEKEKEKE...Entri pertama ini khas ditujukan kepada anda.Sit back and try to enjoy(walaupun blog aku tak menarik) whatever thingy i might be posting in this humble blog.Lagipun tujuan blog ini dicipta semata-mata nak cerita pasal aku-the only limited of me- dan kehidupan aku yang berbatu-batu jauh dari SKTM..ECECECE..

                                       **************************************

BANYAK benda aku nak kena buat hari ini..Dan aku tak buat apa pun lagi.HAHAHAHA..NO!NO!aku bukan malas.tidak sekali-kali malas itu terlintas difikiran aku yang suci ini.Cuma aku tak rasa nak sentuh lagi.Lagipun banyak sangat kot asssignmentssss dan notessss kena buat.Itu tak tambah lagi preparation untuk test yang tak putus-putus senyum kat aku setiap minggu.Last but not least, the most vvip among all exam final.

Kalau aku cerita kat umi aku yang tersayang,mesti dia akan penuh kelembutan berkata "daripada kakak mengeluh tu,baik kakak buka buku mana-mana subjek.siap jugak satu"..ZASSS,,terbaiklah.Jadi,sekarang aku nak buka buku.Tapi sebelum tu nak balas skype jap,nak makan,nak pergi sembang dengan roomate aku yang baru bangun jap,nak tengok.....Naahhhh,i just wanna eat. :D